1 Şubat 2014 Cumartesi

Makarna Salatası





ŞİRİN CE Makarna salatası
Malzemeler
1 kase bezelye
1 kase havuç
1 kase kornişon turşu
1 paket makarna
Yoğurt...(resim parlak olmasın diye yoğurdunu az koydum resim çektikten sonra biraz daha ekledim)
Hazırlanışı
Makarnayı haşlamak için tencereye su koyun kaynamaya başlayınca az tuz ve 1-kaşık yağ ekleyin makarnayı ekleyin..haşlanırken Siz..havucu resimde görüldüğü gibi doğrayıp haşlayın .bezelyeleri yazın dolaba koymuştum ..şimdi tazecik kullanıyorum...bezelyeyi haşlayıp koymuştum ama çözülünce onuda havucun pişmesine yakın azıcık haşladım..kornişon tusşuyu ince ince kıyıp bütün malzemeleri büyük bir kaba koyun yoğurdu da ekleyip tuz ekleyin harmanlayın ...salatanız hazır. Afiyet olsun.
Ben salataya mayonez koymadım arzu edenler birazda mayonez koyabilirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler, Her kelime baş tacı edilir, sevgiler ...